Gratis bezorging Rolgordijnen
Bij HEWO Raamdecoratie wordt je rolgordijn in Nederland en België* gratis en op afspraak bij je thuisbezorgd
Zodra je rolgordijn bestelling uit productie komt, ontvang je van ons:
Nederland:
- Een email met daarin een link naar onze bezorgagenda.
- Hier kun je zelf de aflever datum opgeven, de bezorging vindt in de regel op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur plaats.
- Op de bezorg dag krijg je van Transmission een email met het tijdstip waarop zij verwachten je rolgordijn bestelling te gaan bezorgen.
- De email bevat tevens een link om de zending te volgen.
* België :
- Een email met daarin een link naar onze bezorgagenda.
- Hier kun je zelf de aflever datum opgeven. Je krijgt een bevestiging van de Belgische transporteur
- Let op: In België kan de bezorging plaatsvinden 48 uur na de opgegeven leverdatum ivm inplannen van lengtevracht
- De bezorging vindt plaats op werkdagen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij aflevering?
Als de eerste afleverpoging niet lukt, dan doet de chauffeur van Transmission een kaartje in je brievenbus met het verzoek contact op te nemen met Transmission voor het plannen van een nieuwe afspraak. Binnen 5 werkdagen kun je dan gratis een nieuwe afleverafspraak inplannen. Bel het telefoonnummer dat je op de kaart ziet. Regel dit direct anders stuurt Transmission de zending na 5 werkdagen naar ons terug!
Kan ik mijn rolgordijnen ook zelf afhalen.
Ja, Je kunt nadat je onze gereed melding via email hebt ontvangen dit in onze agenda zelf aangeven. Wij zetten dan dat je rolgordijn bestelling keurig verpakt voor je klaar zodat je snel met de montage kunt beginnen.
Hoe wordt een rolgordijn verpakt?
De verpakking voor rolgordijnen is erg belangrijk.
Na productie controleren we je bestelling en verpakken deze zorgvuldig. We verpakken je duo rolgordijn eerst in noppen folie met meerdere buffer zones. Daarna gaat je aankoop in een stevige kartonnen koker en wordt alles verzendklaar gemaakt.
Zo doen we er alles aan om transportschade te voorkomen.
Heb je desondanks toch transport schade, meldt dit dan direct bij onze klantenservice.