search headphones shopping-cart drawing blank-file
stardrawing set-squarecredit-carddelivery-truckcontract expert-route factory color color-1shopflashphonetruck

Handig! Bewaar eenvoudig je winkelwagen.

Vul je emailadres in en we sturen je direct, vrijblijvend je winkelwagen
Heb je nog vragen? Bel ons tijdens kantooruren op +31 495 541011
Meerdere email adressen kunnen met een komma gescheiden worden
Sluiten Bewaar winkelwagen

Rolgordijnen bestellen is eenvoudig bij Rolgordijnopmaat.be

Bij HEWO Rolgordijnopmaat.be kun je gemakkelijk en snel een rolgordijn naar jouw wensen bestellen. Ons team is altijd druk bezig om onze winkel in topconditie te houden en het is belangrijk voor ons dat jij naast een hoogwaardig product ook een goede klantbeleving bij ons hebt. Je kunt veilig en naar wens rolgordijnen samenstellen. Ons doel is bereikt als jij eenvoudig en snel het rolgordijn naar jouw wensen kunt samenstellen. Mocht je vragen hebben over deze innovatieve rolgordijnen, dan kun je de belangrijkste antwoorden hieronder vinden.

Veelgestelde vragen over het bestellen van rolgordijnen:

HEWO bestaat al sinds 1983, is CBW-MItex erkend, Thuiswinkel gecertificeerd en het betaalproces loopt via Mollie, de beste betaalpartner van Nederland en België. rolgordijnopmaat.be is https beveiligd om extra veilig online te surfen. Je herkent het aan het groene slotje dat je linksboven in de adresbalk ziet. Al je betaalgegevens zijn veilig via Mollie en je adresgegevens zijn eveneens veilig bij ons. We vragen je enkel om aanvulling van je persoonlijke gegevens als we vermoeden dat deze tijdens het bestelproces niet correct zijn ingevuld. Klanten die je voor zijn gegaan vertellen in echte reviews op Google en Facebook wat ze van HEWO vinden en je ziet al snel dat je een rolgordijn op maat bij ons betrouwbaar kunt kopen.

Bestellen gaat eenvoudig via onze webwinkel. Het is comfortabel en gemakkelijker dan je denkt: zoek het type rolgordijnstof en de gewenste kleur.

  1. Om je rolgordijn naar jouw eigen wensen samen te stellen, doorloop je alle stappen en kies je uit verschillende opties, zoals cassettes en randen. Uitleg over al deze opties zit onder de vraagteken knopjes.
  2. Als je het rolgordijn hebt samengesteld, klik je op 'In Winkelwagen' en je ziet bovenaan het scherm dat het samengestelde rolgordijn in het winkelwagentje is geplaatst. Als je nog meer rolgordijnen wilt samenstellen, klik je op 'verder winkelen' en kun je het volgende rolgordijn samenstellen. Je kunt ze één voor één in het winkelmandje plaatsen. Als je klaar bent, heb je een overzicht in het winkelmandje. Wil je bestellen, klik dan op 'afrekenen'. 
  3. Vul vervolgens je adresgegevens in en maak een keuze voor de gewenste betaalmethode. Als je dit alles correct hebt ingevuld, klik je op de knop 'Betalen', waarna je wordt doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van Mollie. Nadat je betaling is voltooid, word je teruggeleid naar onze webwinkel en ontvang je via email de orderbevestiging.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst en we je betaling hebben ontvangen, nemen we je bestelling in behandeling.
Zodra je rolgordijn bestelling uit productie komt, ontvang je van ons:

  • Een email met daarin een link naar onze bezorgagenda.
  • Hier kun je zelf de aflever datum opgeven. Je krijgt een bevestiging van de Belgische transporteur 
  • Let op: In België kan de bezorging plaatsvinden 48 uur na de opgegeven leverdatum ivm inplannen van lengtevracht
  • De bezorging vindt plaats op werkdagen.

Afhalen:

  • Als je wilt, kun je na overleg of aanmelding in onze bezorgagenda je raamdecoratie ook zelf afhalen bij onze fabriek in Weert.
    Ze zullen dan netjes verpakt voor je klaarliggen.

Als je bestelling nog niet in productie is genomen, kan het mogelijk zijn om deze nog aan te passen. Neem in dat geval altijd direct contact met ons op om de aanpassingen door te geven. We wijzigen jouw bestelling dan gratis. Als jouw order eenmaal in productie staat, zijn er al materialen gezaagd en gesneden en kan deze helaas niet meer worden gewijzigd..

Het is helaas niet mogelijk om de bestelling te ruilen, aangezien deze speciaal voor jou op maat is geproduceerd. Als er iets niet goed is of als er transportschade is ontstaan, zullen we de kosten voor reparatie of vervanging op ons nemen. Neem altijd contact op met onze klantenservice als je een fout in je bestelling hebt ontdekt of als je problemen hebt met het bestellen of betalen. We zullen ons best doen om je verder te helpen.